| blog vanzare pagerank 3 ieftin |
De toate pentru toti: informatii,noutati,umor,stiri,imagini amuzante,blog,hazlii,bancuri,perle etc
joi, 6 decembrie 2012
Vand ieftin blog pagerank 3
Acest blog este de vanzare. Ca informatii despre el pot spune ca atunci cand se posteaza zilnic am intre 300-500 vizitatori zilnic. Il vand din motivul ca nu am timp sa ma ocup de el. Am obtinut pagerank 3 in 4 saptamani de viata. Atasez o poza cu vizualizari pentru cei care vor date concrete.... Astept ofertele voastra ori aici la comentarii,ori sa-mi scrieti pe cutovcristian@gmail.com
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)

maxim 1 leu.....
RăspundețiȘtergereCristi, te rog pe mail spune-mi un pret la care te-ai gandit.
RăspundețiȘtergereMultumesc. :)
Cristi acei 300-500 sunt defapt afisari de pagina nu vizitatori..eu sunt de parere sa incerci sa te ti in continuare de blog :)
RăspundețiȘtergereIti ofer eu 1758 de euro pe blog. Vrei?
RăspundețiȘtergereI can't stand sleeping in complete silence, so I always have a fan on. Also, I'lll admit that I use my ipod for most of my work day since
RăspundețiȘtergerehttp://www.arabie3lan.com الشيخ الروحاني
I spend a lot of it working through paperwork. I also often use it for my walks, though, from time to time, I'll go without it and just listen to the sounds around me and take in the nice weather.